donderdag 24 april 2008

Zomaar gelukkig op de Dappermarkt.

Zucht.. Ik had een heel verhaal klaar. Drukte op de verkeerde knop en weg is alles.
Dan maar opnieuw proberen.
Vanmorgen zou ik met Alie R. naar de Dappermarkt gaan. Maar ook zij moest vanmorgen afhaken. Familie-omstandigheden waar niemand iets aan kon doen. We hebben wel een hele tijd aan de telefoon zitten praten en dan is het niet meer zó erg. Ik wilde tòch naar de markt, maar het werd nu later dan de bedoeling eerst was. Veel telefoontjes etc. die nog binnenkwamen en toen ik tenslotte zover was, belde Buurman, dat de laatste doos van Garant-O-Matic was binnengekomen. Een grote doos.. grote dingen, maar toch kleine cadeautjes voor de komende verjaardagen. Want bijna iedereen is in mei jarig........
Tenslotte kon ik gaan.
(tussen haakjes, het is nu kwart voor vier en het wordt goed donker buiten, een flinke bui op komst, de vogeltjes zwijgen nu ook)
Lekker over de markt gezworven en wat noodzakelijke dingen ingeslagen. En toen ontmoette ik een oude vriend met zijn vrouw, die ik zeker al 14, 15 jaar niet gezien had. Louis en Helen, dierbare mensen. Gepraat, gegevens uitgewisseld... We houde contact...En toen verder de markt als een gelukkig mens afgelopen.Bij de Turkse super nog een enorme (te scheuren) aardbeienplant meegenomen. En moegesjouwd eindelijk thuisgekomen. Even rusten nu en (hemel de bui barst zo los, het regent al) dus ik eindig nu maar.