vrijdag 20 juni 2008

Sóóó sáááii!!!!!!!!!

Het was mooi weer vandaag hè…Ja dat vond ik ook.
Er was dus een heleboel te doen vandaag. In huis, in de tuin..
En ik had zo’n zin gehad om er vandaag weer eens echt tegenaan te gaan.

Ik was echter vannacht aan het spoken geweest.. Uurtje op, uurtje af..
Weinig slaap, nogal onrustig dus.
Toen Toch maar vroeg opgestaan en eerst mijn fruitontbijt en mijn pillen genomen, dan is de ‘suiker’ tenminste op een normaal peil…

En na het douchen, me gekleed en gekapt, nouja dat rattekopje toonbaar gemaakt, en mijn gezicht ook trachten toonbaar te maken.
Maar nog voor het ontbijt en de koffie lag ik alweer, ditmaal op bed en sliep weer een uurtje. Tot er gebeld werd. De medicijnman. Ofwel, de jongen van de apotheker die de medicijnen bracht..
Toen toch maar weer moed gevat, koffie gezet en brood gegeten, koffie gedronken..De boel weer opgeruimd… en toen làg ik weer.

Zo is het eigenlijk deze hele dag gegaan. De hele middag diep en voor mijn gevoel droomloos geslapen. Tot de volgende maaltijd zich aankondigde door een hol maaggevoel. Oja, er stond nog een kliek hutspot met vlees, genoeg voor de avondmaaltijd. En als toetje fruit en een rijstepuddinkje. Met moeite de vork en de lepel naar mijn mond hijsend heb ik alles netjes opgegeten. En weggewerkt.
Na het eten had ik de fut om de computer aan te zetten, normaal staat-ie de hele dag aan. Maar de laatste dagen niet meer.
Een paar lieve mails beantwoord, een online nieuwsbrief gelezen…. En toen was het wéér voorbij.
Maar Vriend Frans kwam vanavond met een videoband om samen te kijken. Ik zette koffie met wat erbij. Frans in het lage stoeltje, ikzelf gewoon aan de tafel. Maar ondanks alle moeite lukte het me niet de film uit te kijken. Weleens de film Omen gezien? Het einde was voor mij te gruwelijk in elk geval.
Nog even suffig wat nagepraat en tv zitten zappen, maar Frans is daarna toch maar weggegaan.
Zometeen weer bedtijd en ik ben er klaar voor!!!

O Vogeltje, mijn inspirator, wanneer komt u me weer helpen….
Het leven is zóóó saai zonder enige inspiratie….. Kan het saaier dan dit verhaaltje??