donderdag 25 september 2008

Drukke dag geweest.

Gisteren was het woensdag. Een drukke dag.
P. zou komen, J. zou komen, er moesten kaartjes afgehaald worden bij Carré voor neef F. en nichtje E.,

Maar eerst naar de bakker, lekkere verse broodjes halen voor de lunch met mijn vrienden.
En die lunch voorbereiden. Ik heb het altijd heerlijk gevonden om voor gastvrouw te spelen, en nu kon dat weer eens.
Dus naast de koffie stond een grote schaal met verschillende soorten broodjes, magere boter en gewone roomboter.
Beiden zijn vegetariër, dus dat maakte het beleg wat eenvoudiger te organiseren. Jonge kaas, Leidse kaas en smeerkaas, gekookt eitje, jam en honing. We hebben lekker gegeten, want ook die mannen verwennen zichzelf niet elke dag met luxe broodjes… Plezierig zitten kletsen, tot P. zijn fiets ging pakken en verdween en J. voor de computer plaatsnam waar ik hem bij wwww.spelletjes.nl liet zien hoe je Mahjong speelde en hij was meteen ‘verdwenen’. ;-) En vergat de tijd. Maar ik moest nog weg dus moest ik het spelletje ruw verstoren.

Dat werd nog een hele wandeling. Want na Carré wilde ik ook nog naar Lidl. Daar kom ik alleen als er ‘huishoudelijk’ papier gekocht moet worden. Dat is daar gewoon goed en goedkoop en in grote hoeveelheid verpakt te koop en je neemt in het voorbijgaan gewoon nog wat andere dingen in die je bij je eigen super zo gauw niet meeneemt. Bij voorbeeld een groot blik Indische gehaktballetjes in pindasaus.
Eén halte met de tram, en daarna met de volle rugzak en de tas met ‘papier’ lopend naar huis.
Ja, natuurlijk was ik behoorlijk moe.
Maar een goede nacht deed me weer uitgerust ontwaken. De bouwvakkers begonnen pas om half tien te boren…. Wat ze voordien deden weet ik niet, in elk geval niet mij lastig vallen.

De dag is thuis doorgebracht. Ik heb toch weer veel moeten slapen vandaag, raar ja. Maar onontkoombaar.
Er zijn van die dagen. Vermoedelijk iets verkeerds gegeten of zo…
En nu moet er nog een zojuist gecentrifugeerd wasje opgehangen worden voor ik weer opnieuw mag gaan slapen.
Dit wordt dus een kort blogje…