zaterdag 8 november 2008

Naar de zondag.

Een vreemde dag. Ik kan wel op internet komen, maar mijn outlook express is onbruikbaar momenteel. Er komt niets in en er gaat niets uit. Een langdurig telefoontje naar de helpdesk van UPC zette me wel weer een poosje aan het werk, maar ik schoot er niets mee op.
Freek maakte zich er druk over, maar ook hij kon geen fouten vinden, noch bij UPC noch bij mij. Uiteindelijke conclusie: er moet hier ergens een mailserver kapot zijn, zodat een aantal mensen in de wijk geen email hebben. Ik ben maar een leek, maar als er een reden genoemd kan worden ben ik al blij. Als het waar is verwacht ik niet dat het euvel voor maandag verholpen kan worden. Nou maar hopen dat mensen die mijn mails moeten missen, wel even op Erica’s dagboek klikken. D.v. kom ik gauw terug bij jullie hoor.

Het frustreert intussen wel verschrikkelijk hoor. Gelukkig konden een paar mensen een mailtje krijgen en terugsturen via gmail. Buitendien heb ik ook telefoon. ;-)

Vroeg in de avond kwam broer H. op visite. En we hebben een paar gezellige uurtjes gemaakt met de oude grammofoonplaten op de grammofoon, die voor drie tientjes bij Blokker gekocht was. Ik vond het koffertje van Wim Kan terug bij voorbeeld. Maar ook een plaat van Robert Stolz. Van Fr. had ik een heleboel platen gekregen die hij dubbel had, voornamelijk pianospel van Horowitz. Prachtige platen zitten erbij.

De avond ging verder met tv-kijken voorbij. Dat ben ik niet gewend.
Meer is er vandaag niet te melden.