woensdag 23 april 2008

Het zonnetje scheen zo heerlijk schoon..

Wel, laat ik nog maar eens proberen. Ik kan de letter niet vergroten blijkbaar, en de plaatjes die ik wilde invoegen werden vanzelf vermenigvuldigd, dus even geen plaatje tot ik het allemaal weer weet.
Het was een heerlijke zonnige dag, vandaag, de 23ste April 2008. In de stad zelfs wat benauwd, ondanks mijn dunne regenjas had ik het warm. Onder mijn pet dus ook. ;-)
Voor mijn buurman moest ik een boodschapje doen, dus deed ik dat voor mezelf ook maar meteen en ben lekker door de stad gaan raggen. Tenslotte moest ik hoognodig nieuwe schoenen hebben. De Ecco's die ik altijd draag zijn aan de buitenkant echt onverslijtbaar.. maar het binnenwerk is nu wel helemaal op, dus moesten er nieuwe komen. Voor een paar vrienden in benauwdheid meteen maar Louise Hay's 'Je kunt je leven helen' gekocht.Zelf heb ik daar indertijd veel plezier aan beleefd, je manier van denken kan ook je leven helemaal veranderen. Affirmaties... nare dingen positief benaderen...
Toen ik thuis kwam begon het te regenen. Nog steeds met die hoge temperatuur. En in mijn tuintje geurde de avondjasmijn me tegemoet. Nog steeds trouwens.En dus hou ik de tuindeuren nog even open.
Laat ik het hier voor even maar bij houden.